Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

.

 

Oznámení o zapojení do EET.

“Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

 

Doplňkové služby Dobírka se EET netýká.

Vzhledem k aktuálnosti tématu EET bychom Vás chtěli informovat, že platby, které přepravní služby Fofr a DPD jako prostředník vybírá při předání zásilky a následně převádí bezhotovostně na účet odesílatele, podle zákona nepodléhají elektronické evidenci tržeb.

 

 

Jsme také na Facebooku.


Buďte informováni o novinkách a akcích, které pro Vás stále připravujeme.

 


Facebook


TN.CZ


Objevte kouzlo fototapet

 

 

 

 

 

Užitečné odkazy:

NajduZboží.cz

katalog stránek, firem, obchodů, katalog, profi katalog, profikatalog.cz

Katalog obchodů

Seznam internetových obchodů, eshop, obchod, online - 4obchody.com

Evropský katalog stránek

Nejnižší ceny

CenyZboží.cz


Doprava a platba
Doprava a způsob úhrady zboží

Doprava po České republice je zajištěna kurýrní službou. Výběr a ceny dopravy jsou uvedeny v nákupním košíku. Za provedenou se rozumí přeprava v okamžiku složení zásilky před vchodem na adrese místa doručení. Zboží je důkladně zabaleno a pojištěné proti poškození.
Dodavatel si vyhrazuje právo měnit formu přepravy a způsob paltby s ohledem individuální podmínky objednávek, na objednané množství a charakter zboží. Dopravu zajišťujeme pouze na území České republiky. Doprava zboží mimo území ČR se řeší s odběrateli individuálně.

 

Doprava dodavatelem:

Ve smluveném termínu Vám bude doručena zásilka vlastními vozidly dodavatele.

Při přebírání zásilky se prosím řiďte uvedenými zásadami, které jsou níže uvedeny:

Věnujte převzetí důkladnou pozornost. Zboží při převzetí důkladně zkontrolujte. Minimálně je zapotřebí zkontrolovat vnější obal, zda není poškozen. V případě že zásilka obsahuje sklo, je nezbytné toto rozbalit a zkontrolovat. Reklamace na zboží bude uznána, pouze pokud bude vnější obal nepoškozen. Reklamace na rozbité sklo je možné uplatnit pouze u dopravce. V případě, že je obal viditelně poškozen, sepište s řidičem reklamační protokol. O celé situaci nás informujte na reklamace@dek-art.cz nebo telefonicky na čísle 739 17 86 17. V případě, že jste zjistíli výrobní vadu po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte. Takovou reklamaci samozřejmě přijmeme a vyřídíme v zákonné lhůtě. Při převzetí zásilky si prosím kontrolujte rovněž počet balení.

 

In Time:

Balík do ruky nebo Balík do poštomatu:

Garance doručení přímo do rukou adresáta nebo do POŠTOMATU již následující pracovní den od podání zásilky. Zákazník je povinen při převzetí zkontrolovat, zda obal zásilky není poškozen. V případě poškození obalu zásilku nepřebírejte nebo zkontrolujte obsah zásilky přímo před dopravcem. V případě poškození zboží zásilku nepřebírejte.

Zboží můžete platit platební bránou, bankovním převodem předem na účet nebo dobírkou. Splatnosti faktur u stálých odběratelů se řeší individuálně.

Fofr:

Balík nadrozměr

Garance doručení přímo do rukou adresáta již následující pracovní den od podání zásilky. Zákazník je povinen při převzetí zkontrolovat, zda obal zásilky není poškozen. V případě poškození obalu zásilku nepřebírejte nebo zkontrolujte obsah zásilky přímo před dopravcem. V případě poškození zboží zásilku nepřebírejte.

Zboží můžete platit platební bránou, bankovním převodem předem na účet nebo dobírkou.

 

Dodací lhůta:

Zboží označeno „skladem“ znamená zboží, které máme připraveno ihned k expedici nebo zboží na jehož výrobu máme vše skladem. U objednaného zboží se prodávající zavazuje zboží připravit k expedici do 10 pracovních dnů, pokud není dohodnuto jinak. Dodací lhůta začíná běžet ode dne ověření závazné objednávky za podmínky obdržení všech podkladů, které jsou nutné pro včasné vyřízení dodávky. U platby předem na účet začíná dodací lhůta běžet ode dne připsání celé finanční částky na účet dodavatele. Dodací lhůta bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo okolnostmi nezaviněnými prodávajícím. Jedná-li se o důležitou objednávku, vyžádá si kupující od prodávajícího písemné potvrzení objednávky. V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné připravit zákazníkovi do 9 dnů, oznámí prodávající předpokládaný termín dodání nebo nezávazně nabídne odběrateli jiný srovnatelný výrobek. V tom případě si však vyžádá odsouhlasení kupujícího. Dodací lhůta se považuje za splněnou včas, jestliže zboží bude připraveno k expedici k předání zákazníkovi nebo předáno dopravci nejpozději poslední den sjednané nebo dodatečně sjednané dodací lhůty. Není-li prodávající schopen do 14 pracovních dní doručit zboží odběrateli, je povinen vrátit bez zbytečného odkladu veškeré finanční prostředky vynaložené odběratelem k aktuální objednávce - kupní smlouvě na jeho účet.

 

Způsob úhrady objednaného zboží:


Platba dobírkou:

Zákazník může jako formu úhrady zvolit v nákupním košíku platbu dobírkou. Platbu dobírkou může použít pouze zákazník s trvalým pobytem na území ČR s dodací adresou na území ČR. Platba probíhá při předání zboží dopravci.

Platba bankovním převodem:

Zákazník může jako formu úhrady zvolit v nákupním košíku platbu bankovním převodem. Úhradu provede zákazník na účet dodavatele Fio banka:

Raiffeisenbank - 1902190207/5500

Variabilní symbol: Číslo objednávky.

Tato platba probíhá výhradně před dodáním zboží na základě výzvy dodavatele, pokud není výslovně domluveno jinak.

Platba v hotovosti:

Zákazník může jako formu úhrady zvolit platbu v hotovosti při osobním převzetí zboží na adrese Vrbická 115, Ostrava – Heřmanice. Zde není možno platit platební kartou.

Platební brána GoPay:

Rychlý bankovní převod nebo platba kartou.

 

SLOVENSKÁ REPUBLIKA

Dodací lhůta:

Zboží označeno „skladem“ znamená zboží, které máme připraveno ihned k expedici nebo zboží, které se bude vyrábět dle požadavků zákazníka a k jeho výrobě máme vše připraveno skladem. U zboží označeno „skladem“ se prodávající zavazuje dopravit kupujícímu do 14 pracovních dnů, pokud není dohodnuto jinak. Dodací lhůta začíná běžet ode dne ověření závazné objednávky za podmínky obdržení všech podkladů, které jsou nutné pro včasné vyřízení dodávky. Dodací lhůta bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo okolnostmi nezaviněnými prodávajícím. Jedná-li se o důležitou objednávku, vyžádá si kupující od prodávajícího písemné potvrzení objednávky. V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné dodat zákazníkovi do 14 dnů, oznámí prodávající předpokládaný termín dodání nebo nezávazně nabídne odběrateli jiný srovnatelný výrobek. V tom případě si však vyžádá odsouhlasení kupujícího. Dodací lhůta se považuje za splněnou včas, jestliže zboží bude připraveno v místě plnění k předání nejpozději poslední den sjednané nebo dodatečně sjednané dodací lhůty. Není-li prodávající schopen do 14 pracovních dní doručit zboží odběrateli, je povinen vrátit bez zbytečného odkladu veškeré finanční prostředky vynaložené odběratelem k aktuální objednávce - kupní smlouvě na jeho účet.

Všechny ceny dopravného jsou uváděny s DPH.

Způsob doručení a platby.

Na Slovensko zasíláme zásliky prostřednictvím služeb České pošty.

Cena poštovného je 290,-Kč za jednu zásilku o hmotnosti maximálně 20Kg a délce 150cm.

Platba předem na účet.

Pokyny k platbě Vám příjdou na uvedený email po odsouhlašení objednávky s přepočtem na € v aktuálním denním kurzu.

Faktura je vystavená v Kč.