Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

.

 

Oznámení o zapojení do EET.

“Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

 

Doplňkové služby Dobírka se EET netýká.

Vzhledem k aktuálnosti tématu EET bychom Vás chtěli informovat, že platby, které přepravní služby Fofr a DPD jako prostředník vybírá při předání zásilky a následně převádí bezhotovostně na účet odesílatele, podle zákona nepodléhají elektronické evidenci tržeb.

 

 

Jsme také na Facebooku.


Buďte informováni o novinkách a akcích, které pro Vás stále připravujeme.

 


Facebook


TN.CZ


Objevte kouzlo fototapet

 

 

 

 

 

Užitečné odkazy:

NajduZboží.cz

katalog stránek, firem, obchodů, katalog, profi katalog, profikatalog.cz

Katalog obchodů

Seznam internetových obchodů, eshop, obchod, online - 4obchody.com

Evropský katalog stránek

Nejnižší ceny

CenyZboží.cz


» ZÁRUKA A REKLAMACE
Záruční podmínky a reklamační řád

Reklamační řád e-shopu www.dek-art.cz je v souladu s ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb. zákona o ochraně spotřebitele, který upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží uplatněné spotřebitelem v záruční době. V případě, že je kupujícím podnikatel, pak se reklamace řídí obchodním zákoníkem (zákon 513/91 Sb.).

 

Záruční doba

Záruční doba, pokud nění uvedeno jinak, je 24 měsíců od data převzetí zboží kupujícím.

Pokud je zakoupené zboží v záruční době reklamováno, prodlužuje se záruční doba o dobu, která byla nutná pro uvedení reklamovaného zboží do bezvadného stavu. Kupující je po skončení reklamace povinen věc převzít.

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. Dále je povinnen vydat potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Pokud se vada projeví v prvních 6 měsících od převzetí plnění, považuje se za vadu, která existovala již v době převzetí věci, pokud se neprokáže opak či to neodporuje povaze věci.

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady možné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, má kupující nárok na přiměřenou slevu z ceny nebo může od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud spotřebitel o rozporu s kupní mluvou věděl nebo ho sám způsobil.

Vada, která vznikla neodbornou montáží nebo jiným neodborným uvedením věci do provozu, bude považována za vadu věci, pokud tato montáž nebo uvedení do provozu byly sjednány v kupní smlouvě a byly provedeny prodávajícím nebo jinou osobou na odpovědnost prodávajícího. To platí rovněž v případě, kdy montáž nebo jiné uvedení věci do provozu provedl kupující a vada vznikla na základě nesprávných pokynů uvedených v návodu k montáži nebo k uvedení věci do provozu.

Doba pro vyřízení rekamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. 30 dní od doručení reklamovaného zboží, po dohodě s kupujícím může být lhůta pro vyřízení reklamace delší. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

 

Vyřízení reklamace

Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání.

 

Postup při podání reklamace:

Před odesláním oprávněné reklamace na naši adresu nás prosím kontaktujte písemně na e-mailu reklamace@dek-art.cz

Prosíme uveďte typ výrobku, číslo nákupní faktury, stručný popis závady a dobré je doložit i fotodokumentaci, urychlíte tím vyřízení vaší reklamace.

Poté Vás budeme kotaktovat a domluvíme postup reklamace.

 

Reklamovaný výrobek zasílejte na adresu:

Radim Vonderka

Vrbická 115

713 00 Ostrava

 

Reklamaci je také možné uplatnit osobně na výše uvedené adrese v předem dohodnutém termínu.

 

Doporučení:

Doporučujeme výrobek zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím výrobku. Reklamaci zasílejte na vlastní náklady, nikoliv dobírkou (zásilky zaslané na dobírku nebudou přijaty), doporučujeme zásilku pojistit.

U sortimentu, který byl vytištěn (zejména u fototapet a plakátů), je nutno zkontrolovat zakoupené zboží po obdržení zásilky ještě před samotným lepením nebo jinou aplikací. V případě zjištění výrobní vady je nutné reklamovat výrobek v takovém stavu, v jakém byl doručen spotřebiteli. U výrobků, které byly již použity a nesou zámky poškození nebo použití spotřebitelem, nelze uplatnit reklamaci na výrobní vady nebo vady tisku. U výrobků, kde byl použit motiv pro tisk zakoupen u fotobanky, se dělají grafické úpravy pouze na základě písemného požadavku zákazníka.

Ke stažení:

Reklamační protokol

 

Tento reklamační řád nabývá účinnost 18.11.2013